dimarts, de maig 01, 2012

Galetes

Una imatge de les galetes que hem fet per celebrar l'aniversari de l'escola. No havíem fet mai ja que no tenim forn i resulta una mica complicat, però ha valgut la pena i estem prou satisfets!
Una part de la galeta era la decoració, després de molt mirar buscant quelcom fàcil i divertit vaig trobar un vídeo on s'explicava com fer fondant amb "nubes", les xuxes. I va ser tot un encert, s'ho van passar molt bé i és molt fàcil de fer, i a la galeta s'enganxa només passant el dit amb una mica d'aigua.
Us deixo l'enllaç al vídeo i la recepta per si a algú l'interessa.

També vaig trobar a Sarrià petits una bona idea per a fer un regal, unes galetes per a pintar com es vulgui.
Això de les galetes em sembla que és un vici, ja porto dos caps de setmana... fent-ne a casa ;-)

5 comentarios:

Joel Artigas ha dit...

Fantàstic Sther! Us han sortit molt bé aquestes galetes. Quina bona pinta que tenen!! Moltes gràcies també per donar a conèixer l'espai i els links que ens has adjuntat ens seran molt útils!! Gràcies. Una abraçada ben gran.

PLASTIQUEM - Espe ha dit...

Hola Ster!!!! Bonissimes, per llepar-se els dits.Quan vulguis pots passar pel meu bloc a recollir un petit regalet. Espero que t'agradi! Molts petonets. :)

Sther ha dit...

Gràcies als dos, vaaa... podeu agafar un parell de galetes! ;-)

Anònim ha dit...

hola Ster!
M'agradaria provar aquestes teves galetes amb el meu nen de 3 anys però no puc baixar la recepta... ho he provat des de 2 ordinadors diferents i res, la podries tornar a penjar?
Moltesgràcies! Èlia

Sther ha dit...

Ostres, ho sento Èlia, ho acabo de veure ara.
A veure si funciona aquest enllaç
https://dl.dropboxusercontent.com/u/64269302/Recepta%20galetes%20mantega.doc

Salutacions